Over ons

IVN Ubach over Worms heeft zich ten doel gesteld binnen het gebied van Ubach over Worms en omliggende plaatsen ertoe bij te dragen dat de bevolking zich bewust wordt van de relaties tussen mens, zijn cultuur en de levende en niet levende omgeving.

Zij doet dit door o.a. het organiseren van wandelingen, lezingen, landschapsonderhoud, jeugd-activiteiten etc.

Jaarverslagen

In memoriam Jack Pöschkens

Helaas is 27 juni 2024 ons erelid Jack Pöschkens op 85-jarige leeftijd overleden.

Jack heeft zeer veel betekend voor IVN Ubach over Worms.

Hij had een uitgebreide kennis van al wat leeft in de ons omringende natuur.  En met groot enthousiasme gaf hij deze kennis aan ons door.

Hij was de mentor van menige natuurgids in opleiding.

En wat we nog niet wisten, moesten we opzoeken. De flora en fauna op naam brengen met de toen beschikbare hulpmiddelen: boeken.

Zijn familie en dierbaren wensen we veel sterkte.

We missen hem.

Rabo clubkas actie

Tussen  5 en 24 september kunt u weer gaan stemmen, als u dan gaat stemmen stemt u toch zeker op IVN Ubach over Worms.

Schoolactiviteiten

Voorlopig programma basisscholen schooljaar 2024 en 2025, Tik op de link programma voor het overzicht

Bekijk alle