Afdeling IVN de Zeeuwse Delta gaat door in een nieuwe vorm

Zeeland 3 december 2019

Naast de beroepsorganisatie heeft IVN lokaal maar liefst 170 afdelingen met ruim 30.000 leden verspreid in heel Nederland! Vele leden van  vrijwilligers zetten zich dagelijks in om jong en oud de natuur te laten beleven. In Zeeland zijn er twee lokale afdelingen actief. IVN Walcheren en IVN de Zeeuwse Delta. IVN de Zeeuwse Delta is actief op alle eilanden in Zeeland, met uitzondering dus van Walcheren.

De afdeling IVN de Zeeuwse Delta hield afgelopen juli op te bestaan als zelfstandige vereniging. Dat wil zeggen, de afdeling is er nog wel, maar is verandert naar een ‘afdeling zonder bestuur’. De nieuwe afdeling wordt ondersteund door de beroepsorganisatie van IVN, zowel provinciaal als landelijk.

Leden van IVN de Zeeuwse Delta kunnen zich actief blijven inzetten voor de afdeling. Komende tijd gaat IVN Zeeland actief op zoek onder de huidige leden en nieuwe groene doeners om energie aan bestaande en nieuwe activiteiten toe te voegen. Ook aan de website wordt samen met enkele enthousiaste vrijwilligers hard gewerkt.

Wil je meer weten, wil je helpen, heb je goede ideeën of wil je lid worden? Neem dan contact op met Brenda de Schipper of Noëlle Verhage via ivnzeeuwsedelta@ivn.nl of telefonisch via 0113 211 675.