Het kernteam

Het kernteam is de drijvende kracht achter de IVN Stadsvergroeners (voorheen Tiny Forest Jongerenteam)! Het kernteam organiseert de activiteiten, deelt berichten in de WhatsApp-groep en houdt zich bezig met het vergroten van de zwerm van enthousiaste jongeren.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe kernteamleden. Heb je interesse of wil je meer weten? Meld je hier aan of mail ons op ivnstadsvergroeners@gmail.com.

Het kernteam bestaat op dit moment uit drie leden, ze stellen zich graag aan je voor:

Mark van der Kolk

mark

Hoi, ik ben Mark! Ik kom uit het mooie en gezellige Katwijk. Inmiddels ben ik binnen de gemeente verhuisd naar het dorpje Valkenburg. Ik ben me de laatste jaren steeds meer gaan realiseren hoe belangrijk het is dat we goed voor onze planeet moeten zorgen. Met als doel niet alleen het behoud van de mooie natuur, maar ook vooral een leefbare planeet voor toekomstige generaties! Ik vind het super leuk om met andere enthousiaste mensen iets bij te dragen aan de natuur. Zo houd ik me zowel op privé als professioneel vlak bezig met het milieu. Ik vind het erg leuk om mijn steentje bij te dragen aan het onderhouden van de Tiny Forest’s en zelf ook het een en ander te leren. Als jou dat ook leuk lijkt, nodig ik je van harte uit om je ook aan te melden!

Anne Spee

Hoi, mijn naam is Anne! 25 jaar jong en woonachtig in Den Haag. Ik vind het leuk én belangrijk om mij in te zetten voor de natuur in Nederland. Aan de ene kant word ik simpelweg al blij als ik mijn gezaaide bloemen op zie komen. Ook ben ik een gelukkig mens als in het Haagse Bos of het Westduinpark wandel. Daarnaast heeft de natuur onze extra goede zorg nodig. Om te herstellen en weer tot bloei te komen. Daarom vind ik het tof om met andere enthousiaste IVN Stadsvergroeners de natuur in de steden te kunnen verrijken. Wat mij het meest aantrekt is het organiseren van toffe activiteiten, het leren van de natuur en het verder ontwikkelen van onze acties. Om uiteindelijk de natuur en onszelf weer een stukje gelukkiger te maken.